ONDERSTEUNT COMMUNICATIE-TEAMS in het mkb EN bij organisaties | sinds 1990
Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.
 
Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.
ONDERSTEUNT COMMUNICATIE-TEAMS in het mkb EN bij organisaties | sinds 1990
 
Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.
ONDERSTEUNT COMMUNICATIE-TEAMS in het mkb EN bij organisaties | sinds 1990
 

Grafische Vormgeving

Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.
ONDERSTEUNT COMMUNICATIE-TEAMS in het mkb EN bij organisaties | sinds 1990
 
Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.
 
Zaza in Vorm

Grafische Producties

Mijn naam is Stefan Kraaijenhagen. Na het succesvol doorlopen van de School der Grafische Vakken te Utrecht (Esthetisch-Technisch, ET-4 '79) heb ik eerst een aantal jaren enkele commerciële banen in de Grafische en Reclamesector vervuld. In 1990 begon het echter zo te kriebelen dat ik weer alleen met creatie bezig wilde zijn. Ben daarom als zelfstandig ondernemer 'Zaza in Vorm' gestart. Sinds die tijd zijn er door mij vele logo's, huisstijlen en grafische producties vervaardigd en begeleid tot aan het drukken (wat een vak apart is). De afgelopen jaren zijn er naast de traditioneel gedrukte media ook vele digitale mogelijkheden bijgekomen. Teveel om allemaal te beheersen. Enkele platforms waarvoor nog steeds een belangrijk deel aan creatie is weggelegd heb ik ter hand genomen. Kostentechnisch gezien zijn dit voor het mkb en organisaties (o.a. verenigingen) interessante marketingtools. De mogelijkheden waarvoor ik een propositie kan doen ziet u in de 'Gallery'.